Welcome To My Blog....Hope you'll enjoy reading here :)

Tuesday, May 24, 2011

Yeahhh i got Grapevine@Nuffnang

Hello smua
How was your day? Aku happy sangat ni..kenapa tidak setelah aku Grapevine-hunting beberapa hari ni, akhirnya....akhirnya aku dh dapat klik kat ad Grapevine...wah siokkkk!!! Sebelum aku start lebih details pasal ni, baik korang tolong klik link kat bawah ni dulu

......plssssssss!!  :)

Sebelum ni aku pernah post entry pasal Grapevine ni...(klik sini).
Sejak hari tu, saban hari aku jadi pemburu Grapevine ni thru blogwalking...huhuhu....sebab nak dapat earning dengan cara yang lebih mudah dan masyukkkk hehehehe..
Caranya mudah saja...andainya korang ada terjumpa ad banner yang keluar macam kat bawah ni kat mana-mana blog atau korang bleh clik iklan Grapevine kat sini GRAPEVINE...


Lepas tu, cepat-cepat klik & share kat icon Facebook, Twitter, Msn atau email. Lepas klik, isi email address korang kat step 2....verification email akan dihantar ke alamat email yang korang bagi disertakan dengan link untuk share dan untuk redeem earning..dan korang bleh share link Grapevine korang kat Facebook atau Twitter..korang bleh check earning korang kat link redeem earning yang dibagi...
Mudah kan? Alaahai...
Oh ya lupa nak bagitau...Grapevine ni sesapa jer bleh join..tak kira la korang bloggers atau cuma blog readers :D tapi kena register dulu dengan Churpchurp kat sini ......thank you 


No comments:

Post a Comment