Welcome To My Blog....Hope you'll enjoy reading here :)

Sunday, November 14, 2010

Aku dah....

Assalamualaikum & Hello
You all mesti tertanya-tanya apa sambungan ayat di atas? Sebenarnya minggu-minggu terakhir persekolahan ni agak sibuk dengan aktiviti sekolah...apa lagi klu perancangan dibuat & berubah last minit..lagi aku tak berapa nak suka..bukan apa, aku ni jenis tak berapa suka beratkan kepala aku ni dengan banyak benda..aku bukan wanita hebat yang mampu buat all in one punya keja...mana nak pikir keja, hal-hal rumah lagi..terus terang sejak dh jadi kakitangan awam ni, rumah dah tak terurus..tak macam masa jadi full time housewife...biarpun urus rumahtangga sendiri, tapi puas hati...sebab keja ikut suka hati jer..tapi nilah kalau dah jadi macam diluah mati emak, ditelan mati bapak...aku pun tak tau kenapa lah aku ni pilih keputusan yang tak membahagiakan ni...klise bila orang cakap ada hikmah di sebaliknya..tapi Insya Allah...huhuhu emo la plak post aku kali ni
So, hasilnya, jadiklah macam ayat di atas & sambungan ayat di atas boleh jadi macam-macam...lu pikirla sendiri (kata-kata si nabil yang aku dah tak minat )

No comments:

Post a Comment